Volkswagen stoji iza jedne od najvećih afera u istroiji autoindustrije, a sada su odlučili da ju iskoriste za najavu novih vremena i modela.
Volkswagen nije samo najveći proizvođač automobila na svetu nego i jedini koji je spreman da koristi svoju najveću sramotu kako bi najavio bolja vremena. A upravo je Dieselgate tema s kojom Volkswagen kreće u promociju novih modela, ali i nove poslovne politike. A ona u centar interesa dovodi elektromobilnost i posledično ID porodicu. Sada je na redu ID Buzz.
Već u samom startu reklame Volkswagen pažnju stavlja na svoju sramotu, mrak u kome se vidi čovek koji sluša najnovije izveštaje o Dieselgateu. I onda s prvim taktovima “The Sounds of Silence” Simona & Garfunkela taj isti čovek počinje da skicira i stvara ono što će biti nova moderna interpretacija Transportera, ID Buzz. A onda nam Volkswagen šalje poruku o svetlosti i tami, ali i novoj eri koja je pred nama.
Izvor: Index