Iako su mnogi proizvođači sa sličnim idejama na svojim konceptima odustajali od prvobitne ideje i u produkcijskim verzijama automobila stavljali standardne retrovizore sa ogledalom, Honda to neće učiniti.
Sistem će biti preuzet sa prototima kojim je Honda prošle godine najavila simpatičnog gradskog mališana retro dizajna, a koja je debitovala u Ženevi u martu.
Kamere instalirane na vratima će slati živu sliku direktno na ekrane u kabini, kojih je nekoliko povezanih u nizu.
Vozači će moći da biraju između normalnog i širokog pogleda, a Honda tvrdi da će kamere umesto retrovizora doprineti 90% boljoj aerodinamičnoj efikasnosti, te da će omogućiti 3,8% veću autonomiju automobila.
Honda je već počela da prima rezervacije, sa depozitom od 1.000 evra, a za automobil koji će očekuje u prodaji od proleća 2020. već je dobila više od 20.000 rezervacija širom Evrope, od čega skor trećina je iz Velike Britanije.
Za dizajn automobila Honda je inspiraciju pronašla u klasičnim modelima kao što je Civic prve generacije.
Dugačak je 3.389 milimetara, širok 1.750 mm, a visok 1.495 mm, što ga čini kompaktnijim od BMW i3 i Renault ZOE.
Zbog toga u kabini ima prostora za četvoro putnika, na zadnjoj klupi mogu da se smeste dve odrasle osobe.
Honda tvrdi da će E imati autonomiju od oko 200 kilometara prema WLTP standardima, dok će se baterija pomoću brzog punjača puniti za 30 minuta do 80% kapaciteta.
B92