Nemački proizvođač navodi da je reč o pogonskom sistemu opremljenom s 48V litijum-jonskom baterijom i s 48V i kaišem pokretanim elektropokretačem-generatorom koji će biti uparen s električnim motorom. Potonji omogućava prikupljanje energije, ali služi i kao booster.
U funkciji prikupljanja energije električni motor pretvara kinetičku energiju u električnu. Ta energija se kasnije upotrebljava za “električnu pomoć” klasičnom motoru prilikom ubrzavanja.
Ovaj blagi hibridni sistem takođe isključuje motor s unutrašnjim sagorevanjem čim vozač pomeri nogu s papučice gasa. Iz Volkswagena kažu da se motor “uključuje i isključuje bez odlaganja” kao i da taj proces proizvodi minimalne vibracije. Drugim rečima, vozač to ne bi trebalo ni da oseti. Zahvaljujući ovakvom rešenju, Golf će uštedeti oko 0,4 l goriva na svakih 100 km.
U početku prodaje ovaj sistem će biti ponuđen s 1,0 i 1,5 liatrskim EA211 motorima koji su upareni s automatskim DSG menjačima. Sistem će se zatim postupno proširiti na druge motore i modele.
Iako će blagi hibridni sistem poboljšati potrošnju goriva i smanjiti emisiju štetnih gasova, u Volkswagenu ističu da je “najefikasniji način smanjenja emisija CO2 proširenje upotrebe električnih vozila”.
Izvor: Autonet