I dok neki proizvođači luksuznih sportskih i GT automobila, poput Porschea i Aston Martina, uveliko rade na čisto električnim modelima, Maserati je odlučan u tome da zadrži benzinske motore u svojim automobilima.
“Mi smo takav automobilski brend kome su jednostavno neophodni motori sa unutrašnjim sagorevanjem, jer naši modeli moraju da nose u sebi tu sirovu emociju”, objašnjava za MotorTrend šef Maseratija u SAD, Al Gardner.
Italijanskog proizvođača trenutno potresa kriza, s obzirom da je prodaja automobila ove marke u padu i pored toga što je u svoju ponudu po prvi put u istoriji uvrstio jedan SUV model – Levante.
Maserati u svojoj proizvodnoj gami ima i dve luksuzne sportske limuzine – Quattroporte i Ghibli, kao i moćni, ali već vremešni GranTurismo.
Kompanija planira da osveži ponudu uvođenjem novih modela, ali i hidridnog pogonskog sistema, kao i plug-in hibrida. Među njima su i potpuno novi model sportskog automobila, koji bi trebalo da debituje na Sajmu automobila u Ženevi 2020. godine, kao i novi SUV, za broj manji od Levantea, koji će se pojaviti do 2022.
B92