Dok novi model nastaje uz pomoć najnovijih metoda virtuelnog razvoja, Opelovi inženjeri voze pretprodukcijsku Corsu na uobičajenim lokacijama gde se ovaj model testira, podešava i usavršava u realnim voznim uslovima.
Od januara, Opelovi stručnjaci za konstrukciju automobila, pogonske jedinice, elektroniku, osvetljenje i ostale sisteme koriste dugu polarnu zimu u Švedskoj pokrajini Lapland za intenzivna testiranja na vrlo niskim temperaturama na zamrznutim jezerima i putevima koji su prekriveni snegom.
Pored toga, predprodukcijski automobili trenutno obilaze krugove na stazama u Dudenhofen test centru dok se laboratorijska testiranja vrše u Riselshajmu.
“Tokom razvoja nove Corse, posebnu važnost polažemo na veću efikasnost”, kaže Tomas Vanke (Thomas Wanke), globalni razvojni inženjer za performanse vozila, koji radi na novoj generaciji Corse četvrti put u svojoj karijeri.
“Ovaj novi model je značajno lakši, što smanjuje potrošnju goriva ali i povećava faktor zabave u vožnji. Kao i sa prethodnim generacijama na kojima sam radio, konstrukcija koju trenutno usavršavamo je razvijena na svim vrstama evropskih puteva uključujući i nemački autoban kojim se vozi velikim brzinama.”
Opel Corsa je od 1982, kada se pojavila prva generacija prodata u preko 13,6 miliona primeraka. Nova, šesta po redu Corsa debitovaće najverovatnije na Sajmu automobila u Frankfurtu, u septembru 2019.
B92