Thalia možda nikad nije stekla mega popularnost kod nas kakvu je imala Kasandra, ali je svakako ostala upamćena. Marimar i Rosalinda samo su neke od njenih najvećih uloga. Sinoć u muzeju Metropoliten, ona je bila jedna od posjetilaca Met gale, najvećeg šoubiz i modnog događaja godine.
Thalia se na događaju pojavila u haljini koja je istakla ono kičasto u kempu, dizajnerskog tima Tommy Hilfigera. Četrdesetosmogodišnja glumica je izgledala kao da je upravo sletila na Zemlju i želi da je kolonizuje i to na jedan elegantan način, sudeći po haljini. I njena frizura je bila u istom kemp maniru – ogromna punđa na vrhu glave.
Pored haljine, ono što je bilo izraženo kod Thalije je to što je izgledala kao da nije ni dan ostarila od te davne ‘94. Da li pije krv i suze djevica ili redovno radi ajahuasku pa ne stari, nismo sigurni, ali ono u šta smo sigurni je da nije radila plastične operacije. Okej, možda je neka bogom dana genetika.
Ariadna Thalía Sodi Miranda (da, to joj je puno ime), pored karijere zvijezde TV sapunica, ostvarila je i muzičku, sa čak 13 studijskih albuma. Svi su pravljeni u klasičnom latinoameričkom pop maniru. Možda bi neko rekao kemp? Prije su uloge koje je imala u serijama takve, muzika joj je samo dosadni pop.
Njene serije, kao i cjelokupan opus latinoameričke produkcije može da se okarakteriše kao kemp, jer su zapravo svi elementi satkani u njih, a bez stvarne namjere kreatora tih djela. Imamo ultra dramatične momente izdaje, bola, životne patnje, nepravde i na kraju, gotovo u 99% slučajeva, srećan kraj. Serije prati i užasno loša gluma i dijalozi da taj kinematografski kič prelazi u kemp. Toliko je loše, da je zabavno.
Ono što je bilo zanimljivo na našim prostorima, a da je bilo vezano za latinomaričke sapunice, tačnije fenomen znan kao “Kasandra”, jeste propratni efekat koji je serija imala na gledaoce, a koji se takođe može podvesti pod kemp. Doduše, jedan tragikomični. “Kasandra” je prikazivana u Srbiji 1997. godine, kada smo toliko bili odsječeni od svijeta i realnosti. Naime, stanovnici varošice Kučeva, u istočnoj Srbiji, pisali su peticiju vladi Venecuele, zahtijevajući da se Kasandra oslobodi iz zatvora. Posmatrajući sa ove vremenske distance i iz kulturološkog aspekta, može se reći da je i život ljudi devedesetih na Balkanu bio jedan otužni, nadrealni kemp. Tako su neki dokazali da se kemp, kao što može biti tema glamurnoznog događaja poput Met gale, može biti i način života. Namjeran ili nenamjeran.
Izvor: Noizz.rs