8. Aprila 2019.

Društvene mreže postale su horor s izobličenim figurama

Big Portal

“Izvinite, to ste stvarno Vi?” upita djevojka.

“Da, ja sam, možete li mi naplatiti?” nevoljno odgovori poznata osoba.

“Pa, nekako ste mi zdepasti i niski, gdje su nestale obline i struk, zašto Vam je kosa rijetka? Fale ekstenzije, očito… I lice vam nije onako blještavo čisto”, nastavlja djevojka začuđeno, razočarano i pomalo nepristojno u svom šoku. “Da vam ne vidim ime na kartici, ne bih vas prepoznala.”

Da, tako otprilike izgleda susret neke nasumične djevojke koja radi u ekskluzivnoj prodavnici u glavnom gradu i poznatog lica s nekoliko stotina hiljada pratitelja na društvenim mrežama.

Ne lažem ni sebe ni druge

Što ljude tjera na laži o sebi? Koji je smisao društvenih mreža?

Iz moje perspektive, smisao društvenih mreža je promovisanje mog rada i koncerata, a svaka slika je razlog više za posjete mojim profilima gdje dođete i nađete informacije o meni. Svijet je pretrpan informacijama. Da biste postojali i bili uspješni u današnjem svijetu, morate se koristiti društvenim mrežama, ali u pravoj mjeri i profesionalno.

Ja ne slikam kućne ljubimce, rodbinu, šta kuham, kese pune nove robe. Ne gnjavim ljude s milion storyja dnevno i, najvažnije, ne lažem ni sebe ni druge, zato i koristim hashtagove #nevereverphotoshop i #istasiglas, a to se odnosi na svakodnevne slike mobilnim.

Zadovoljna sam sobom i kad me vidite uživo, vidite identičnu osobu kao na slici, iste obline, kosu, visinu i stav.

Osobe koje na društvenim mrežama lažu sebe i druge, troše sate i sate na obrađivanje slika, uljepšavanje istine, prodaju magle… Sve je to ok, nije zabranjeno, ali zato doživljavaju neprijatnost kada ih ljudi vide uživo, a to se mora dogoditi kad-tad nakon što se maknu s kompjutora. Ni “s” od savršenstva… Naravno, nije smisao samo u izgledu, postoje i važnije stvari, ali ako već propagiraš izgled, koji je smisao laganja u Photoshopu?

Vrijeme provedeno u obradi sebe i svijeta na slikama se može iskoristiti daleko pametnije i zato su moje slike po principu – ulovljen trenutak, klik za sliku i objava! I idemo dalje u dan i obaveze.

Da ne ispadne kako kritikujem samo žene, nisu ni muškarci imuni na uljepšavanje sebe na mrežama i takođe se popravljaju do besvijesti. Govorim o ljudima uopšteno.

Je li ti život postao slika na društvenoj mreži?

Ljudi često pretjeruju pa rade svakakve gluposti umjesto da preuzmu odgovornost za svoje postupke. Npr. odu na putovanje, slikaju oni i plažu, i mjesto, i ručkove, i večere. Sve lijepo s datumom i časom objave. Prije toga su slikali kuću, djecu, adresu.. I onda kada neki lopov preko tih informacija zbroji dva i dva, počisti im stan jer su mu lijepo dali do znanja da nisu kod kuće i gotovo da su mu rekli: “Izvolite!”

Onda, slave rođendan, tu je torta, krene namiještanje pravog ugla, cijelu ekipu se isforsira da se idealno namjeste i nasmiju. Koji je smisao toga?! Pa valjda uživaš u trenutku i životu ili ti je život postao slika na društvenoj mreži?

Dobro, da ne odem predaleko, jer puno je suludih primjera, a i ova kolumna bi onda bila preduga, vraćam se na početak teksta.

Kad-tad ćemo te vidjeti uživo

Kad smo na društvenim mrežama, nekad kao da smo u “Alisi u zemlji čuda” ili nekom hororu s ogledalima i izobličenim figurama.

Ali čemu sve to?

Kad-tad ćemo te vidjeti uživo i tu nema obrade slika.

Treba voljeti sebe, uživati u poslu i ljudima, uživati u životu jer je kratak.

Svijet je svakim danom sve čudniji, ali izvan interneta, srećom, ljudi još uvijek imaju oči.

 

Index

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare