Šupet je izdala novu kolekciju #RIPDaddy posvećenu poznatom dizajneru, a sve što se zaradi od nove kolekcije biće donirano skloništu za napuštene životinje u Kaliforniji. Cijeli asortiman odjeće i modnih dodataka ilustrovala je Monika Smajli, koja je sama izradila logotip dnevnika Šupet. Logo čini mačka Šupet u crnom velu, zajedno s Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata te velikim tamnim naočarima.
https://www.instagram.com/p/BvBAbiIFaRu/?utm_source=ig_web_copy_link
Naime, pokojni Karl od javnosti nikad nije krio koliko voli svoju ljubimicu Šupet i rado je s njom pozirao, iako je oduvijek bio veći ljubitelj pasa.
– Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti – rekao je Lagerfeld davne 2011. godine dobrom prijatelju Baptistu Đabikoniju koji mu je na neko vrijeme povjerio na čuvanje svoju mačku. Dizajner ju je zadržao i u kratkom roku pretvorio u svoju muzu.
Njena karijera počela je 2012. godine kad je prvi put pozirala u rukama supermodela Leticije Kaste kraj Ajfelovog tornja u Parizu. Lagerfeldova miljenica od tada je bila angažovana u mnogim reklamnim kampanjama, a društvo poznatih manekenki postalo joj je svakodnevica.
Hello
https://www.instagram.com/p/BmrLdRdgvnF/?utm_source=ig_web_options_share_sheet
https://www.instagram.com/p/BuHz76DFmDv/?utm_source=ig_web_copy_link