I dok bi većina proizvođača automobila obeležila trenutak prestanka proizvodnje svog modela, General Motor (GM) nije dao publicitet ovom događaju.
Iz kompanije su za Rojters samo kratko prokomentarisali da je poslednji Cruze kompletiran 5. marta u 3 popodne po lokalnom vremenu i da je to bio “odličan model na koji su radnici pogona Lordstaun u Ohaju veoma ponosni”.
Koliko će oko 1.500 radnika ove fabrike biti ponosno ubuduće, zavisiće umnogome i od njihove dalje sudbine.
Naime, jedan od razloga zašto je GM tako tiho ispratio Cruze u penziju je zatvaranje pogona u Lordstaunu nakon prestanka proizvodnje ovog automobila.
U fabrici je zaposleno preko 1.500 radnika, a za sada je njih 372 pristalo da pređe u neki drugi pogon GM-a u SAD, dok je sudbina njih više od 1.000 i dalje neizvesna.
Jedan od motiva za ukidanje modela Cruze u SAD je pad interesovanja kupaca. Godišnja prodaja ovog automobila opala je sa 273.060 jedinica u 2014, na svega 142.617 primeraka u 2018.
Za razliku od prve generacije Chevroleta Cruze iz 2008. koja se prodavala i u Evropi, naslednik iz 2014. nikada nije stigao u evropske prodajne salone jer se Chevrolet u međuvremenu povukao sa Starog kontinenta.
B92