Plus Six je napravljen na novoj CX-Generation aluminijumskoj platformi koja je dvostruko čvršća od prethodne.
Delovi platforme su napravljeni čak i od drveta, pa je struktura teška svega 100 kilograma.
Pod haubom ovog retro lepotana nalazi se BMW-ov redni šestocilindarski turbo-agregat koji se nalazi u novoj Toyota Supri.
U ovoj varijanti 3,0-litarski motor razvija 335 KS i 500 Nm obrtnog momenta, a može da bude uparen i sa manuelnim i sa automatskim ZF osmobrzinskim menjačem.
Ukupna težina ovog Morgana je 1.075 kilograma, a iz kompanije tvrde da mu je za ubrzanje od 100 km/h potrebno 4,2 sekunde dok je makmsimalna brzina 267 km/h.
Morgan najavljuje Plus Six kao svoj “najdinamičniji” model i jedan od najekonomičnijih sa kombinovanom potrošnjom od 7,4l na 100 km.
Kao i svaki Morgan ni ovaj nema veliki displej u putničkoj kabini, dok je menjač identičan kao u BMW-u.
Kompanija je najavila proizvodnju 300 jedinica godišnje po početnoj ceni od oko 90.600 evra.
B92