Rolls-Royce beleži rekordne nivoe prodaje u poslednjih nekoliko godina, a pun pogodak je bio i prvi SUV u istoriji ove kompanije Cullinan. Proizvodnja ne može da isprati potražnju, zbog čega RR zapošljava dodatne radnike, a nijedan naručeni Cullinan nije u osnovnoj verziji.
Međutim, RR ne bi beležio tako impresivne rezultate da nije pod okriljem bavarskog giganta, posebno zbog inženjerske i finansijske podrške iz Nemačke tokom pooštravanja emisionih propisa i bezbednosnih standarda.
“Drago mi je što smo deo BMW grupe, i mogu da kažem da bi Rolls-Royce bio mrtav bez nje, ne bi više postojao. Ovaj brend, ovakvi mali dragoceni brendovi ne bi postojali da nemaju velikog proizvođača koji ulaže na vreme na dugoročan period, veoma skupu tehnologiju, da li je to električni ili autonomni sistem, da se ispune sve zakonske norme”, rekao je Miler-Otvos.
Miler-Otvos naglašava da Rolls-Royce nije samo uglađeni i prerađeni BMW niti će ikad biti modifikovani BMW, te da će uvek ostati veran svom nasleđu i DNK kodu. “Ne postoji ništa važnije od osećaja i izgleda Rollsa, od onoga što dobijete za svoj novac. Naravno, ono što kupci ne vide, ne dodiruju, mi koristimo tehnologiju koju dobijemo od BMW grupe”.
Izvor: B92