Nova opcija bi trebalo da omogući korsinicma da obrišu sve podatke o tome koja veb adrese posećuju i na koje su oglase kliknuli za vreme dok su bili ulogovani na Facebook.
Izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg je opciju Clear History najavio još u maju prošle godine, kada je rekao da će ona funkcionisati na sličan način kao i brisanje istorije pretraživanja u internet pregledačima.
Iz Facebooka su, međutim, još ranije priznali da im za predstavljanje Clear History alata treba više vremena nego što su očekivali, što je izazvalo negativne reakcije brojnih korisnike najveće društvene mreže na svetu.
Iako još uvek zvanično nije objašnjeno kako bi to treblao da funkconiše, finansijski direktor Facebooka Dejvid Vener je upozorio investitore da bi upotreba Clear History alata mogla da oteža ciljano oglašavanje.
Facebookova mreža za oglašanje donosi velike prihode toj kompaniji, koje se mere desetinama milijardi dolara, podseća Daily Mail.
Sam Facebook je korisnicima već ponudio alate za zaštitu privatnosti, koji omogućavaju kontrolu nad onom vrstom informacija koje oglašivači mogu da koriste za ciljano oglašavanje.
Izvor: B92