Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju u vozilu ljudi žele – a šta im smeta
Američka kompanija J.D. Power sprovela je istraživanje među 82.000 kupaca novih automobila, ispitujući koje im se tehnološke funkcije dopadaju, a koje ne.
Rezultati pokazuju da proizvođači automobila još pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi zaista žele – a šta ih iritira.

Potrošači ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili skenerima otiska prsta, ali žele nadzor mrtvog ugla i pametne sisteme za klimatizaciju.
Istraživanje otkriva da auto-industrija još uči bez kojih tehnologija vozači ne mogu da žive i koje inovacije im zapravo smetaju.
Neki zaključci istraživanja deluju sasvim logično. Ekrani za suvozače, na primer, nisu posebno traženi, jer samo 10% vozila svakodnevno vozi putnika na prednjem sedištu, što ih čini nepotrebnim.

Takođe, kontrole pokretima, koje omogućavaju vozaču da podešava funkcije jednostavnim pokretom prsta u vazduhu, nisu naišle na dobar prijem. Korisnici ih smatraju nepreciznim i nepraktičnim, a često im nedostaje funkcionalnost.
Ili, kako navodi J.D. Power, kontrole pokretima, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspešno pokušavaju da reše problem za koji vlasnici automobila nisu ni znali da postoji.
B92.