Ducati XDiavel V4 za 2025. godinu je debitovao i sada ga pokreće V4 motor.
Granturismo V4 motor već pokreće Diavel S i Multistrada V4 liniju. Kao takav, novi motor se može pohvaliti sa 168 KS (124 kW) na 10.750 o/min i 126 Nm na 7.500 o/min, u poređenju sa 160 KS (118 kW) i 127 Nm na 5.000 o/min prethodne Testastretta DVT V-Twin jedinice od 1.262 kubika. To je povećanje snage od 8 KS, iako se maksimalni obrtni moment pomerio naviše u opsegu snage za 2.500 o/min.
Ali maksimalna snaga je samo deo priče, jer V4 motor ima kontra-rotirajući radilicu koja promoviše okretnost. Dodatno, Ducati XDiavel V4 za 2025. godinu ima težinu od 229 kg, što je celih 6 kg manje od svog prethodnika. Da, V4 motor je zapravo lakši od V2. Dakle, više snage, manje težine jednako brži i okretniji motocikl.

O oslanjanju se brinu potpuno podesive obrnute viljuške od 50 mm napred, dopunjene potpuno podesivim monoamortizerom pozadi, koji deluje na jednostranu aluminijumsku zadnju viljušku.
Što se tiče šasije, kočnice se sastoje od Brembo Stylema četvoroklipnih monoblok čeljusti koje hvataju dvostruke diskove od 330 mm napred. Zadnja kočnica ima jedan disk od 265 mm, a koči je dvoklipna Brembo čeljust.

Položaj vožnje je takođe promenjen, sa spuštenim upravljačem, približenim vozaču. Sedište sada ima deblji materijal za bolju udobnost.
Što se tiče elektronike, Ducati XDiavel V4 za 2025. godinu ima tri režima snage sa četiri režima vožnje: Sport, Touring, Urban i Wet. Kontrola proklizavanja, kontrola podizanja prednjeg točka, ABS u krivinama, tempomat, kvikšifter, sve je tu.

Ugrađen je novi 6,9-inčni TFT ekran u boji. Nudi Bluetooth povezivanje za uparivanje pametnog telefona za pozive, tekstualne poruke i muziku, ili korišćenje sistema za navigaciju turn-by-turn (dostupno samo kao dodatna oprema) putem aplikacije Ducati Link.
Postoje dve nove boje za Ducati XDiavel V4 za 2025. godinu, nazvane Burning Red i Black Lava, obe metalik. Cena nije otkrivena.

Motomagazin.rs