Prošlo je pet i po godina otkako je obnovljeni brend De Tomaso predstavio P72, ali tek sada je završen rad na prvom serijskom modelu. De Tomaso će ograničiti proizvodnju na samo 72 jedinice širom sveta, pri čemu cena svakog primerka počinje od 1.6 miliona evra.
Prvi serijski primerak P72 trenutno je završen u karbon-fiber završnici. Iako se može primetiti da neki delovi ugljenih vlakana nisu savršeno usklađeni između prednjih panela i haube, treba napomenuti da ovaj primerak nije namenjen kupcima. Karbonska površina uskoro će biti pripremljena za farbanje, a ovaj automobil će biti korišćen za završne faze testiranja.
Šasija P72 napravljena je od karbonskih vlakana i ručno se sklapa od strane malog tima. Šasija sa oznakom 001 takođe ima unutrašnjost koja ostavlja bez daha. Iako je spoljašnjost prelepa, unutrašnjost izgleda još impresivnije.
De Tomaso je unutrašnjost opremio sedištima koja više podsećaju na dizajnerske stolice iz luksuznih prodavnica nameštaja nego na sedišta u superautomobilu. Obložena su kožom boje slonovače, a između njih se nalazi ručica menjača bakarne boje sa vidljivim mehanizmom menjanja brzina. Bakarni detalji se nastavljaju na šest prilagođenih instrumenata koji dominiraju komandnom tablom. De Tomaso tvrdi da je enterijer P72 inspirisan svetom nakita, što je lako uočiti.
Srce P72 čini 5.0 litarski V8 motor sa superpunjačem koji proizvodi 750 KS i 900 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na zadnje točkove.
Pored finalizacije razvoja P72, De Tomaso nastavlja rad na trkačkom modelu P900. Ovaj model zasnovan je na P72, ali ima agresivnije aerodinamičke komponente i biće ponuđen sa visokooktanskim, atmosferskim V12 motorom i V10 motorom iz Benetton B197 F1 bolida iz 1997. godine.
Magazinauto.com