Britanska marka Jaguar ovih dana puni novinske stupce neobičnim potezima.
Iz Jaguara su prvo objavili da neće proizvoditi automobile neko vreme, a zatim i da menjaju logo.
Sada, u centru pažnje javnosti su zbog reklame koju su objavili na društvenoj mreži Twitter i koja je izazvala mnogo kritika.
Zanimljivo je da, na snimku koji su objavil, nema ni jednog jedinog automobila, već su prikazani modeli u odeći različitih boja.
Na ovo je (naravno) morao da reaguje i šef Tesle Ilon Mask, koji je u komentaru upitao Jaguar da li prodaju uopšte automobile.
Direktor Jaguara Roudon Glover komentarisao je ovakve reakcije publike, rekavši za FT da je cilj Jaguara bio da snimak bude “woke”, a da se suočavaju sa onim što je “gnusna mržnja i netolerancija”.
“Nećemo da igramo ovu igru kao i svi ostali. moramo ponovo da uspostavimo svoj brend i po potpuno drugoj ceni, pa zato moramo i da delujemo drugačije”, rekao je Glover za FT. Inače, ta “potpuno druga cena” znači da će Jaguar ući u segment luksuznih automobila.
Da ne zaboravimo za kraj, odgovorili su i Masku. Napisali su: “Da, prodajemo, rado bismo vam pokazali”, i pozvali su ga da im se pridruži 2. decembra kada bi trebalo da predstavi svoj sledeći automobil.
Pogledajte i sami video-snimak o kom je reč: