Samo nekoliko meseci od lansiranja R1300 GS, stiže i Adventure varijanta, a datum je 5. jul u 17:00.
Objava prikazuje zatamnjenu fotografiju motocikla sa karakterističnim farovima u obliku slova X, ali sa dodatnim bočnim farovima, mnogo širom karoserijom i rešetkama za zaštitu od sudara koje ga okružuju, što ukazuje da je ovo dugo očekivana Adventure varijanta novog R1300.
Verovatno najistaknutija karakteristika nove GS Adventure mašine je to što će biti dostupna sa BMW-ovim novim ASA (Automated Shift Assist) automatskim menjačem za motocikle. Poput Hondinog DCT sistema, BMW ASA uklanja ručicu kvačila, a vozač može da izabere unapred određene rasporede menjanja brzina na osnovu vrste vožnje koja mu odgovara. Kako se ASA sada dodaje u Adventure verziju motocikla, očekujemo da će i standardni R 1300 GS koristiti istu tehnologiju.
Poput odlazećih modela R1250 GS i R 1250 GS Adventure, veći motocikl ima nešto manju maksimalnu brzinu od svog manjeg i lakšeg kolege. Navodi se da će novi GS Adventure imati maksimalnu brzinu od 220 km/h, što je oko 5 km/h manje u poređenju s R 1300 GS. Niža maksimalna brzina nije veliko iznenađenje s obzirom na povećanu težinu motocikla.
Na tom frontu, za GS Adventure se tvrdi da teži 20,8 kg više od regularne vezije, odnosno 258 kg u stanju spremnom za vožnju. Deo te povećane mase će se svesti na veći rezervoar za gorivo Adventure modela, što je jedna od najprivlačnijih karakteristika motocikla. Iako nemamo nikakve podatke koji bi pokazali koliki bi bio kapacitet rezervoara za gorivo GS Adventure, očekivali bismo da će biti negde oko 30 litara, što bi ga činilo otprilike istim kao i odlazeći R 1250 GS Adventure.
B92.