U Kini razvoj električnih automobila ide munjevito, ali to ima i svoje posledice po one modele koji ne stignu da se prodaju na vreme.
Veliki broj električnih automobila koje niko ne želi, i koji su već zastareli, nalazi se na improvizovanim parkinzima u Kini, navodi u reportaži američki list Wall Street Journal.
“Ovakva groblja automobila nalaze se širom grada Hangžua, i tu se poslednjih godina ostavljaju zastarela električna vozila”, navodi se u reportaži.
Dodaje se da je kineska vlada “upumpala” novac u ovaj segment industrije, i da se tehnologija toliko brzo razvija da jednostavno nema vremena za modele koji ne nađu brzo svoje vlasnike.
Iz Evrope i SAD su zabrinuti da će kineska proizvodnja biti previše masovna za globalno tržište, jer ova zemlja ima kapacitet da napravi gotovo duplo više od onoga što može da se proda u Kini, navodi WSJ.
Pored vladinih subvencija, Kina ima i dovoljno prirodnih resursa, kao i industriju potrebnu za efikasnu proizvodnju električnih vozila, ističe se u reportaži američkog lista.