13. Maja 2024.

Xiaomi automobil se pokvario poslije samo 39 km, diler ne zna šta mu je 

U prodajnom centar nisu mogli da ustanove u čemu je problem. Obavestili su vlasnika da moraju da pošalju vozilo nazad u fabriku kako bi saznali šta nije u redu.

Xiaomi SU7 je možda prodajni hit u Kini, ali brojni vlasnici su iskusili probleme ubrzo nakon što su preuzeli ova EV.

Tako je prošle nedelje vlasnik plavog SU7 ostao na cedilu nakon samo 39 km. Kada se potražio pomoć od prodavca, ovaj mu je rekao da će automobil morati da se vrati u fabriku na analizu da se vidi da li može da se popravi.

Vlasnik automobila, za koga se navodi da se preziva Ven, preuzeo je električnu limuzinu 4. maja iz centra za distribuciju kompanije Xiaomi u provinciji Fuđijan, da bi se auto pokvario već sledećeg dana dok se vozio auto-putem.

Vozilo se iznenada zaustavilo, primoravajući vlasnika da ga parkira uz zaštitnu ogradu.

Neposredno pre kvara, poruka na digitalnoj instrument tabli SU7 davala je upozorenje da će automobil da se “ugasi”, sugerišući vozaču da stane i kontaktira online servisni centar kompanije.

Zatim se pojavila druga poruka, u kojoj se navodi da je pogonski sistem neispravan.

Ostavši parkiran u zaustavnoj traci auto-puta, gospodin Ven je morao da pozove šlep službu da preveze automobil u centar za isporuku.

Prema izvorima iz Kine, dilerski centar nije mogao da ustanovi u čemu je problem i obavestio je vlasnika da mora da pošalje vozilo nazad u fabriku kako bi saznali šta nije u redu.

Vlasnik, međutim, ne želi da se auto popravi. Umesto toga, on je zatražio potpuno novi SU7.

Međutim, u kompaniji kažu da je to nemoguće jer svi primerci koji se trenutno sklapaju već imaju svoje vlasnike. To znači da bi nesrećni vlasnik morao da izvrši novu narudžbu.

Xiaomi navodno sarađuje sa vlasnikom kako bi dogovorio pun povraćaj novca za neispravno vozilo i nadoknadio sve nastale troškove, piše Carscoops.

Procenjuje se da je Xiaomi proizveo nešto više od 10.000 primeraka SU7 od lansiranja vozila pre nekoliko meseci.

Više vlasnika je prijavilio različite probleme sa automobilom, kao što su nedostaci sa farbom, dok su neki izrazili sumnju u efikasnost sistema kontrole proklizavanja.

Nedavno je Xiaomi bio primoran da prizna da sistem automatskog kočenja u nuždi (AEB) prestaje da funkcioniše iznad 135 km/h i da će ostati neaktivan dok se ne izvrši softversko online ažuriranje.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare