Čak i oni koji nisu u potpunosti upoznati sa svetom drifta, definitivno su čuli za Nissanovu S seriju sportskih automobila.
U pitanju su S10-15 kupei sa zadnjim pogonom koji su se prodavali pod imenima Silvia, 200SX i 240SX od sredine 1970-ih do početka 21. veka.
Međutim, prva generacija modela Silvia prava je retkost, čak i na domaćem tlu u Japanu.
Silvia je model koji je debitovao na jesen 1964. godine i podseća na automobil Lancia Fulvia sa tankim stubovima, koji se pojavio naredne godine.
Međutim, za razliku od Lancijinog automobila, Nissanov je imao pogon na zadnje točkove, a šasija u obliku slova X, kao i vešanje, preuzeti su od modela Fairlady, Nissanovog odgovora na MG MGB.
Iako se dizajn pripisuje Kazuuu Kimuri i Fumiju Jošidi, uticaj je u ranoj fazi projekta imao i Albreht Graf fon Gerc, koji je ranije krerirao model 507 za BMW, a onda i Toyotu 2000GT.
Unutrašnjost je zaista impresivna i podseća na ono što se može očekivati od Ferrarijevih, Lamborghinijevih i Maseratijevih automobila iz šezdesetih godina prošlog veka, koji su bili mnogo skuplji.
Međuosovinsko rastojanje od svega 2.280 mm pomoglo je da se masa održi ispod 1.000 kg, a to je značilo prilično dobre performanse uprkos 1,6-litarskom četvorocilindričnom motoru sa dva karburatora, koji je razvijao 90 KS.
Silvia se proizvodila uglavnom ručno, a iz fabrike su izašla svega 554 primerka do završetka proizvodnje 1968. godine. Potom je ime Silvia nestalo sve do novog rođenja 1975. godine i dolaska modela S10.
Većina od 554 automobila prodato je u Japanu, ali nešto manje od 10% isporučeno je u Australiju i još nekoliko zemalja.
Automobil koji se sada prodaje (početna cena 21.000 dolara), uvezen je u SAD 2005. godine, a iako izgleda solidno, potrebno mu je pokloniti pažnju kako bi mu se vratio puni sjaj.