Nije mnogo, ali stvar je u količini prodatih vozila. Cilj je osvojiti tržište, slomiti konkurenciju i onda (verovatno) podići cene.
Azijski gigant BYD je na putu da dominira na nekoliko kontinenata. Obim prodaje je njihov veliki cilj u ovoj novoj fazi poslovanja.
Kako je izvestio Late Finance, BYD u proseku ima neto profit od 9.000 juana na svakom prodatom automobilu. To je oko 1.245 dolara profita po transakciji.
Iako je ovo manje od proseka većine drugih auto-brendova, to nije problem za kompaniju. Naime, BYD je fokusiran na obim prodaje, što je slično većini kineskih kompanija u drugim segmentima poslovanja, piše Revijahak.
Cilj je osvojiti tržište, slomiti konkurenciju i onda (verovatno) podići cene.
U Evropi se već preduzimaju solidni koraci ka tome. BYD je prošle godine najavio izgradnju svoje prve fabrike na Starom kontinentu, u Mađarskoj.
Nedavno su najavili dolazak nekoliko brendova i modela na evropsko tržište. BYD se više neće ograničavati na 100% električne automobile, već će nuditi i plug-in hibridna vozila.
Pored njih biće i drugi brendovi konglomerata, kao što su YangWang, koji će napasti premijum segment i Denza, koji je u srednjoj klasi vozila.
Foto: BYD
Izvor: B92