Ovo treba da primijeni svaka osoba starija od 60 godina! - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Ovo treba da primijeni svaka osoba starija od 60 godina!

Bolest koronarnih arterija razvija se kada se mali sudovi koji snabdevaju srce krvlju i kiseonikom počnu sužavati. Neki od faktora rizika za ishemiju su: muškaraci, stariji od 65 godina, porodična istorija srčanih oboljenja, neuhranjenost, prekomerna težina, visok krvni pritisak. Prirodne metode lečenja bolesti koronarnih arterija pomići će u poboljšanju stanja pacijenta i poboljšanju kvaliteta…

Bolest koronarnih arterija razvija se kada se mali sudovi koji snabdevaju srce krvlju i kiseonikom počnu sužavati. Neki od faktora rizika za ishemiju su: muškaraci, stariji od 65 godina, porodična istorija srčanih oboljenja, neuhranjenost, prekomerna težina, visok krvni pritisak. Prirodne metode lečenja bolesti koronarnih arterija pomići će u poboljšanju stanja pacijenta i poboljšanju kvaliteta života.



Telo pamti sve. Ako ga niste dobro tretirali, nasledne bolesti, loše navike. Naučite na vreme šta vaše srce voli da radite

Ostali simptomi bolesti koronarnih arterija:

Osećaj “težine“, peckanje srca. Ovo je angina pektoris, čest simptom zapušenih arterija. Bol / utrnulost u grudima, vratu, rukama, stomaku, gornjem delu leđa. Kratak dah i umor prilikom malo većeg napora. Problemi sa varenjem.

Prirodni lekovi za koronarne bolesti

1. Pravilan način života (prestanak pušenja i dijeta)

 

Zdrav način života, fizička aktivnost, dobro osmišljen meni sa visokim sadržajem voća, povrća i žitarica, isključenje pušenja i alkohola, kao i prekomernog konzumiranja kafe.

2. Uklanjanje upalne hrane

Ovi proizvodi uključuju: Ulja kukuruza i soje; pasterizovane (mlečne proizvode); brze ugljene hidrate; masno meso; šećer; trans masti.

3. Dijeta neophodna za srce i krvne sudove

Namirnice koje smanjuju upalu i verovatnoću koronarne bolesti srca: Hrana sa visokom koncentracijom vlakana i antioksidanata. Povrće. Voće (posebno bobice i agrumi). Bilje i začini (kurkuma, beli luk, bosiljak, čili, cimet, kari, đumbir, ruzmarin, majčina dušica). Zeleni, beli čaj. Mahunarke. Zdrave masti iz oraha, semenki, avokada, divlje ribe i maslinovog ulja. Nepasterizovani mlečni proizvodi, jaja, živinsko meso. Crno vino. Mediteranska dijeta se smatra tipičnom protivupalnom ishranom. Dijeta uključuje ribu, povrće, mahunarke, voće, maslinovo ulje.



Originalni članak

Danas objavljeno

Savršena kombinacija BISKVITA i VOĆA, uz popodnevni odmor i druženje

Zeljka

Hrana i istorija: Mušmule – zaboravljeno srednjovekovno voće nepristojnog imena

Zeljka

Ne plašite se krompira – njegov skrob sagorijeva masti

Zeljka

Ostavite komentar