6 razloga zašto je dobro raditi sklekove - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

6 razloga zašto je dobro raditi sklekove

Potrebno je izdvojiti samo 10 minuta svaki dan kako biste osjetili blagodati ove vježbe.

Trenirati cijelo tijelo u samo jednoj ‘seansi’ čini se nemogućim jer bismo morali potrošiti puno vremena da to postignemo. Ali ako odaberete pravu vježbu i držite se, recimo, sklekova, u prilici ste u vrlo kratkom vremenu uključiti cijelo tijelo u vježbanje.

Sklekovi su teški za izvođenje jer u njima koristite težinu svoga tijela, ali isto tako su jednostavni i nećete morati imati posebnu opremu za izvođenje. Usto, nećete potrošiti više od 10 minuta dnevno, a postići ćete jako puno. Najbolja provjera ove tvrdnje jeste test na samom sebi – krenite u redovno svakodnevno praktikovanje sklekova i za mjesec dana vidjećete promjene.

1. Jačate leđa

Sklekovi su idealna vježba za jačanje ne samo grudi i gornjeg nego i donjeg dijela leđa, jer omogućuju da rade i jačaju svi mišići u tom području. Ovakvim vježbanjem ojačavate taj dio leđa i pripremate ga za svakodnevnicu. Vježbanje sklekova olakšava i dizanje teških tegova na treningu, a kod drugih sportova omogućuje veću stabilnost u tijelu.

2. Smanjujete rizik od povreda

Sklekovi su sigurna vježba za izvođenje jer se oslanjate na svoju tjelesnu težinu. Njihovim izvođenjem doprinosite sprječavanju bolova u leđima i povreda koje se događaju početnicima uslijed treninga s tegovima.

3. Potičete metabolizam na rad

Kada radite sklekove, na neki način prkosite cijelom tijelu. Ako to činite svakodnevno, doprinosite velikoj potrošnji kalorija i mršavljenju jer se ubrzava bazalni metabolizam. U isto vrijeme izgrađujete svoje mišiće, koji onda trebaju više energije nego inače. Čak i ako preskočite jedan trening sklekovima, izgrađeni mišići će se pobrinuti da se i taj dan sagorijeva više kalorija.

4. Poboljšavate držanje

Razlog za loše držanje nije samo iskrivljena kralježnica ili kukovi, nego i oslabljena muskulatura u leđima, ramenima i vratu. Redovno vježbanje sklekova ojačava sve mišiće te će vam ublažiti bolove u kralježnici i olakšati uspravno držanje.

5. Imate bolju ravnotežu

Koliko dugo možete stajajti na jednoj nozi? Ako je to svega par sekundi ili to uopšte ne možete izvesti, najčešći razlog krije se u tome da leđa nisu dovoljno u pogonu, odnosno da su mišići oslabljeni. Kroz vježbanje sklekova ti se mišići ojačavaju i omogućuju bolji balans.

6. Postajete pokretniji
Prednost koju dobivate vježbanjem sklekova jeste veća fleksibilnost tijela. Potrebno vam je manje truda da se pokrenete. Sklekovi jednostavno mobilišu sve mišiće – ramena, lopatice, stražnjice, nogu, pa čak i nožnih prstiju. Tako da vam svakodnevni pokreti lakše padaju, a i rizik od sportskih povreda se smanjuje.

Danas objavljeno

Pomažu li banane u mršavljenju ili uzrokuju gojenje

Vanja A

Šest zdravstvenih razloga da često jedete cveklu

Vanja A

Zaboravite kokice i uživajte u filmovima bez grižnje savjesti

Vanja A

Ostavite komentar