8. Maja 2022.

2023 Porsche Sport Classic

Big Portal

Porscheov direktor za specijalne projekte Grant Larson opisao je ovaj automobil kao analogni supermodel u digitalnom svetu. U suštini, ovo je 911 Turbo S sa manuelnim menjačem, pošto je zasnovan na tom modelu i koristi isti 3,7 litarski redni šestocilindrični motor sa dva turba, ali nešto ublažen.

Snaga se prenosi isključivo na zadnje točkove, a dobijaju se karbon-keramičke kočnice, dinamička kontrola šasije, upravljanje točkovima na zadnjoj osovini i aktivno ogibljenje, sve u standardnom paketu.

Pored naglašenih zadnjih blatobrana, klasičnom izgledu doprinosi veliki zadnji spojler po ugledu na Carreru RS iz sedamdesetih. Krov sa dve kupole, napravljen od plastike pojačane karbonskim vlaknima, je posveta Sport Classicu iz ere 997, a i Porscheovi amblemi podećaju na radnije dizajne. Fuchs felne su pretrpele savremenu interpretaciju i imaju prečnik od 20 inča napred i 21 inč nazad.

Prednji karoserijski poklopac takođe je od plastike ojačane karbonom, a prednja svetla su opremljena LED matriks tehnologijom. Kupci mogu da biraju brojeve od 1 do 99, a ukoliko ih ne žele, vozilo stiže bez ovih grafika koje upućuju na automobilski sport.

Enterijer je takođe osvežen za ovu specijalnu seriju 911. Prirodna koža sa blagim pigmentom koristi se prvi put posle modela 918 Spyder i kombinuje se sa tkanenim tapacirungom na sedištima i vratima, a tu su i elementi od drveta po ugledu na modele iz šezdesetih i sa početka sedamdesetih godina prošlog veka. Analogni tahometar je u retro stilu. Automobil je i dalje četvorosed, što sugeriše da ovo nije vozilo namenjeno prvenstveno upotrebi na stazama.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare