30. Oktobra 2022.

2023 Porsche Carrera 911 T

Big Portal

Osnova modela je standardni 911, ali su potom određene stvari izbačene, a neke zamenjene – sve da bi se postigla bolja uravnoteženost automobila i veće uživanje u njegovoj vožnji umesto maksimalnih performansi i što boljih vremena na stazi.

Standardni trolitarski redni šetocilindrični motor sa dva turba isporučuje 385KS i 450Nm u T specifikaciji, a sistem se završava sportskim izduvom. Sedmostepeni manuelni menjač je standardan, a osmostepeni automatik je može da se dobije bez doplate. Snaga se prenosi na zadnje točkove, diferencijal ograničenog porklizavanja sa vektorksom raspodelom obrtnog momenta iz 911 Carrere S je deo standardnog paketa.

Iz tog modela preuzeto je PASM sportsko ogibljenje sa podesivim amortizerima, koje spušta vozilo za 1cm. Sport Chronograph paket sadrži digitalni i analogni sat sa dodatnim režimima vožnje, a upravljanje točkovima na zadnjoj osovini je opciono.Zadnja sedišta su izbačena, ali ih kupac vozila može dobiti bez doplate, smanjena je količina materijala za zvučnu izolaciju, sedišta su olakšana, stakla stanjena, a akumulator je kompaktniji. Zahvaljujući svemu tome 911 Carrera T je olakšana za 100kg, pa je automobil težak 1472kg.

911 Carrera T ubrzava iz mesta do 100km/h za 4,3 sekunde, a automatski menjač to vreme spušta na 3,8 skeundi. Bez obzira na menjač, maksimalna brzina je 290km/h.

Kabina je opremljena GT Sport upravljačem i sportskim sedištima koja se podeševaju na četiri načina, sa dodatnim podebljanjima na ramenima. Završna obrada trima je u mat crnoj boji sa detaljima pojačanog sjaja na više mesta po kabini. Opcioni paket za enterijer donosi sive ili zelene pojasve, pruge, kontrastne šavove i 911 logo na naslonima za glavu. Na listi opcione opreme su udobnija sedišta ili „kadice“ od ugljeničnih vlakana, kao i koža za centralnu konzolu, panele vrata, sedišta i naslon za ruke.

Izvor: Nacionalnaklsa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare