Jeep je saopštio da je inspiracija za novi Grand Cherokee bio originalni Jeep Wagoneer. Automobil ima duži poklopac motora od prethodnika, uža LED prednja svetla, nižu linju krova i prepoznatljivu prednju rešetku sa sedam vertikalno orijentisanih proreza.
Posebna pažnja posvećena je karoseriji i šasiji s ciljem da se unapredi prefinjenost u vožnji. Novi model je većim delom napravljen od ojačanog čelika, a kućište motora kruće je za 125%. Tu je i novo multilink ogibljenje na zadnjoj osovini.
Kupci će moći da odaberu verziju sa šest ili sedam sedišta. Ako ih ima sedam, u srednjem redu su samo dva sedišta, što olakšava pristup trećem redu.
Kabina je opremljena novom digitalnom instrument tablom prečnika 10,25 inča, prikazom podataka na vetrobranu i novim FCA multimedijalnim sistemom. Grand Cherokee je prvi Jeep sa digitalnim unutrašnjim retrovizorom.
Tapacirung je kombinacija kože, tkanine i piano crnog trima, a ambijentalno osvetljenje je podesivo. Biće dostupan četvorozonski klima uređaj sa novim setom ventilacionih otvora na stubovima vrata za drugi i treći red sedišta. Jeep je saopštio da ovi otvori bolje usmeravajau vazduh prema putnicima, bez kompromitovanja prostora za glave.
U Americi će moći da se bira između dva motora. Početni je 3,6 litarski V6 benzinac iz starog Grand Cherokeeja od 290KS i 348Nm, koji se kombinuje sa osmostepenim automatskim menjačem. Iznad njega je 5,7 litarski V8 od 355KS i 528Nm povezan sa istim osmostepenim menjačem, a tu je i sistem za deaktivaciju četiri cilindra u situacijama kada je motor rasterećen. Time se potrošnja goriva smanjuje do 20%.
Druga tehnička novost koja smanjuje potrošnju goriva je sistem za isključivanje pogona na prednjoj osovini kada automobil nije opterećen. Jeep je potvrdio da je u pripremi i plag-in hibridna verzija sa oznakom 4xe.
Izvor: Nacionalnaklasa