Njegov plug-in hibridni sistem se sastoji od 6,5 litarskog V12 benzinca, novog osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom, litijum-jonske baterije i tri elektromotora, sa kombinovanih 747 kW/1015KS.
Lamborghini je takođe objavio i set fabričkih tizer slika svog prvog „elektrifikovanog vozila visokih performansi“ koje će uskoro biti predstavljeno u okviru proslave njegove 60. godišnjice, zamenjujući Aventador i odajući počast nasleđu superautomobila sa V12 pogonom iz ove kompanije.
Atmosferski 6,5 litarski V12 kodnog imena L545 je „značajno prerađen“ sa povećanom snagom i manjom težinom u poređenju sa prethodnikom. Kao rezultat toga, V12 proizvodi 607 kW/825KS pri 9250 o/min i 725 Nm obrtnog momenta pri 6750 o/min, što ga čini najsnažnijim 12-cilindarskim motorom koji je ikada napustio fabriku Lamborghini.
Motor je 41 kW/55KS snažniji od Lamborghini Aventador SVJ, a težak je 218 kg što je 17 kg manje od odlazeće jedinice. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je i dalje postavljen centralno, ali je rotiran za 180 stepeni. Radi zajedno sa tri elektromotora – dva na prednjoj osovini i jedan pozadi koji je postavljen iznad novog osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom.
Dok V12 svoju snagu usmerava na zadnje točkove, električni motori ga čine superautomobilom sa pogonom na sve točkove sa sofisticiranim mogućnostima vektorisanja obrtnog momenta, a takođe pokreću sva četiri točka u EV režimu.
Svaki električni motor razspolaže sa 110 kW/150KS i ima masu od 18,5 kg. Svaka od prednjih jedinica doprinosi 350 Nm obrtnog momenta na prednjoj osovini, dok zadnji električni motor generiše do 150 Nm.
Kombinovana snaga plug-in hibridne instalacije je 747 kW/1015KS, što je po prvi put ikada uzdiglo vodeći Lamborghinijev model serijske proizvodnje na četvorocifrenu teritoriju. Lamborghini za sada nije objavio kombinovani obrtni moment.
Litijum-jonska baterija je od 3,8 kWh, pri čemu punjenje traje 30 minuta iz eksternog izvora napajanja (7 kW), a može se završiti za samo šest minuta od V12 motora.
Baterija se takođe može puniti korišćenjem energije iz sistema regenerativnog kočenja na prednjim točkovima. Lamborghini nije saopštio domet plug-in hibridnog superautomobila u EV režimu, ali je istakao da je ukupna emisija CO2 smanjena za 30% u poređenju sa neelektrifikovanim Aventadorom Ultimae.
Još jedna potpuno nova komponenta je osmostepeni menjač sa duplim kvačilom (DCT) postavljen u poprečnom zadnjem položaju. Prilično je kompaktan, dužine 560 mm, širine 750 mm i visine 580 mm. Što je još važnije, interno razvijeni menjač je lakši i brži od sedmostepenog DCT koji se nalazi u Huracanu, dok njegov položaj omogućava prostraniju kabinu sa dva sedišta u poređenju sa Aventadorom.
Novi Lamborghini će biti predstavljen „uskoro“, pa više detalja sledi.
B92.