Kultni dres FK Crvena zvezda s kraja prošlog vijeka našao se na modnoj reviji u Parizu.
Uprkos tome što se fudbalski dresovi uglavnom vezuju za teren i utakmice, globalizacija najvažnije sporedne stvari na svijetu, kao i sve veći upliv mode i dizajna u sportsku industriju, dovelo je do toga oni postanu brendovi sami za sebe.
Nerijetko se dešava da pjevači, glumci, influenseri u svakodnevnom životu nose fudbalske dresove, a zanimljiva slika nam stiže iz Pariza gde je devojka na modnu reviju došla u čuvenom Zvezdinom “Beobanka” dresu, jednom od najpoznatijih i najomiljenijih među zvezdašima.
Čuveni "Beobanka" dres Crvene zvezde završio je na modnoj reviji u Parizu! pic.twitter.com/k3SsLglqqm
— Miloš M. (@kikirikiputer1) June 30, 2023
To je bio svojevrsni šlagvort za jedan od najpoznatijih svjetskih modnih magazina “S Moda”, koji je tome posvetio tekst, a ujedno apostrofirao i Crvenu zvezdu kao klub koji se pri dizajnu dresova vodi modnim motivima.
“S Moda” smatra da je Zvezda dobila veću pažnju u modnoj industriji baš zahvaljujući tome što je centar marketinških kampanja u dizajniranju dresova upravo stavljen na modu. U skladu s tim, crveno-bijele porede sa Juventusom i Milanom, čiji se dresovi nose širom svijeta.
Nema sumnje da Zvezda ima veliku armiju navijača, posebno u regionu, te da ne bi postalo iznenađenje da se crveno-bijeli dres, možda baš ovaj sledeći koji klub iz Ljutice Bogdana predstavi kao onaj u kom će Baharovi puleni istrčati u septembru u Ligi šampiona, doživi kao svojevrsni modni brend i počne da nosi i u nekim opuštenijim varijantama, van terena.