Fudbalski klub Crvena zvezda saopštio je danas da su “crveno-beli” u 2023. godini ostvario neverovatnu brojku od preko milijardu impresija na društvenim mrežama, kada je reč o glavnim Zvezdinim nalozima na Instagramu, Fejsbuku i TikToku.
„Crvena zvezda pored sportskih uspeha na terenu godinama beleži i sjajne rezultate na društvenim mrežama, a potvrda za to je stigla i tokom 2023. godine. Zanimljiv sadržaj na popularnim socijalnim kanalima predstavlja svakodnevnicu za naše navijače, koji su tokom prethodne godine uživali u interesantnim video klipovima, ali i sjajnim fotografijama“, navode iz Crvene zvezde.
Šampion Srbije je zahvalio navijačima na podršci u prošloj godini.
„Navijači su uvek bili naša najveća podrška kako na terenu tako i van njega, a kada su u pitanju Zvezdini nalozi na Instagramu, TikToku i Fejsbuku, najviše cenimo upravo impresije zvezdaške publike. Takođe, sjajne reakcije smo mogli da uočimo i na preostalim društvenim mrežama, te se radujemo 2024. godini u kojoj ćemo imati priliku da crveno-beloj armiji navijača priredimo još kvalitetniji sadržaj“, ističe se u saopštenju Crvene zvezde.
Sportklub.rs