Jedna od najvažnijih novina je izbacivanje trocilindraša iz ponude.
Restilizacijom Leona, Seat je potvrdio da ipak ostaje u igri. Predstavljeno je nekoliko unapređenja, od kojih se najznačajnije odnose na nove pogone i interfejs multimedijalnog sistema.
Kompaktni španski hečbek zadržava konvencionalne motore u svojoj ponudi, uključujući dizel motor
Na raspolaganju je sedam pogosnkih opcija u rasponu od 115 KS do 204 KS.
Bazični model pogoni 1.5 TSI motor koji zamenjuje 1.0 trocilindarski motor. Proizvodi 115 KS (+5 KS), dok obrtni moment iznosi 220 Nm (+20 Nm). motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem.
U ponudi je i nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) sa 204 KS i 350 Nm. Hibridni pogonski sistem se sastoji od 1.5 TSI (150 KS) benzinca, elektromotora snage 115 KS i litijum-jonske baterije kapaciteta 19,7 kWh.
Seat navodi da je maksimalni čisto električni domet ovog vozila 100 km, kao i da baterija može da se puni snagom do 50 kW.
Dizelaš je poznati 2.0 TDI.
Najveća novost u putničkoj kabini je digitalizacija sa novim i poboljšanim interfejsom multimedijalnog sistema. Digitalna instrument tabla sada ima veći standardni ekran od 10,4 inča, dok je dostupan i opcioni 12,9 inčni ekran infotejnmenta, oba sa retro osvetljenim klizačem, kao na osveženom Golfu.
Na kraju, tu je i bežični 15-vatni sistem za punjenje smartfona sa funkcijom hlađenja.
Što se tiče kozmetičkih promena na spoljašnjosti, primetni su opcioni matrix LED farovi, koji su prvi put dostupni u ovom modelu.
Restilizovani Seat Leon kreće u proizvodnju do kraja meseca. Cene će biti objavljene naknadno.
Izvor: B92