30. Novembra 2023.

Završna izrada na modelu Tesla Cybertruck nije bez mane

Čekanju je kraj i električni pikap kamionet pod imenom Tesla Cybertruck sve češće viđamo u javnosti. Debitovao je još pre četiri godine i originalno je najavljen kao model za 2021. godinu, ali je premijera nekoliko puta odlagana zbog epidemije virusa korone.

Ilon Mask nam je odlučno potvrdio da fabrika u američkoj saveznoj državi Teksas radi punom parom, ali da će proći oko pet godina dok kupci ne budu u stanju da poseduju ovaj pikap bez dužeg čekanja prilikom naručivanja.

Tesla je do sada primila približno dva miliona narudžbina, a čak i da mali broj tih osoba kompletira kupovinu, opet će biti potrebno da protekne određeni vremenski period kako bi se tražnja zadovoljila. Mask pretpostavlja da će kupci na isporuku u proseku morati da pričekaju oko osamnaest meseci, a godišnja otprema naredne 2024. bi trebalo da iznosi 125 hiljada vozila, uz dvostruko više njih tokom 2025. godine.

Eksperti će uvek reći da nikako nije preporučljivo kupiti neki automobil tokom prve godine proizvodnje, jer tada fabrike i prave najviše grešaka i obično je potrebno neko vreme da svi nedostatci budu otklonjeni. Takva situacija je bila i kod same Tesle, i to pretežno Modela 3, gde su nezadovoljni vlasnici prijavljivali da se boja ljušti, da se vrata ne mogu pravilo zatvoriti, a da delovi enterijera škripe čak i na novim primercima.


Kolege sa sajta „The Drive“ su imali prilike da nedavno uživo vide i jedan od prvih primeraka Cybertrucka i doneli su zaključak da i ovde postoji dosta „gremlina“. Vozilo je uslikano u Njujorku, a pošto Tesla nema izložbeno-prodajne salone, njeni modeli se prodaju preko „izloga“ u tržnim centrima.Baš tamo su i primetili ovaj električni kamionet i iako završna izrada nije loša kao kod nekih ranijih prototipova, takođe nije ni na zadovoljavajućem nivou.

Jedna od glavnih mana koju je novinar sajta The Drive uočio se odnosi na vrata sanduka. Na priloženim fotografijama se jasno može videti da je razmak sa desne strane značajno veći od onoga sa leve strane. Sa pozitivne strane, razmaci nisu jednako velike prirode bilo gde drugde na vozilu, kao što je to slučaj bio na ranijim prototipovima kada je Mask pokazao ovaj kamionet novinarima.

Novinar nije imao prilike da uoči još detalja koji bi zasluživali više kritika, doduše s izuzetkom nekoliko plastičnih delova koji su izgrebani. Možda se tako nešto desilo tokom transporta, ali Tesla ipak ne bi trebalo da isporuči takvo vozilo mušteriji, kada znamo da Cybertruck košta više od 100 hiljada američkih dolara.

Da li je Ilon Mask zabrinut? Naravno da nije, pošto su kupci Tesle u prošlosti pokazali da su spremni preći preko svega i ignorisati nedostatke zbog kojih bi bilo koji drugi automobilski proizvođač bio „razapet na krst“. A za Cybertruck ćemo zaključiti ono naše čuveno, „kako sam se nadala, dobro sam se udala“.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare