Industrija video igara decenijama je svedočila intenzivnoj konkurenciji, poput Nintendo vs. Sega ili PlayStation vs. Xbox, što je igračima poznato kao “rat konzola.” Međutim, jedan od originalnih “ratova konzola” konačno je okončan, otprilike 45 godina nakon što su sistemi kompanije Atari bili relevantni.
Atari je najavio da preuzima Intellivision brend, zajedno sa “određenim igrama” od Intellivision Entertainment LLC. “Spajanje Atari i Intellivision nakon 45 godina završava najduži rat konzola u istoriji,” rekao je Mike Mika, šef studija u Atari-ovom Digital Eclipse game studiju.
Iako nije jasno šta Atari planira sa Intellivision brendom, najavili su svoj prvi projekat: liniju majica dostupnih na Atari.com.
Intellivision igračka konzola lansirana je 1979. godine od strane Mattel Electronics-a i predstavljala je prvu ozbiljnu pretnju najpopularnijoj konzoli tog vremena, Atari 2600.
Mattel je započeo agresivnu kampanju protiv Atari-ja na način koji prethodni konkurenti nisu. Kompanija je kreirala seriju reklama sa piscem George-om Plimpton-om, koje su upoređivale dve konzole i promovisale superiornu grafiku i zvuk Intellivision-a u odnosu na Atari konzolu.
Iako su obe konzole sada deo istorije, njihovo nasleđe i dalje odjekuje u industriji video igara. Atari-ova akvizicija Intellivision-a ne samo da zatvara poglavlje u “ratu konzola,” već otvara nova vrata za buduće projekte i potencijalna oživljavanja klasičnih brendova. Za fanove i nostalgičare, ovo je prilika da ponovo dožive deo prošlosti kroz nove proizvode i inicijative koje će proizaći iz ovog spoja, izveštava PCGamer.
Bhenchmark.rs