Facebook dobija podatke o korisnicima od velikog broja različitih kompanija, a nova studija koju je sproveo Consumer Reports daje bolji uvid u razmere ove prakse
Istraživači su otkrili da je Facebook u proseku primao podatke od 2.230 različitih kompanija za svakog od 709 volontera. U jednom ekstremnom primeru, skoro 48.000 različitih kompanija pronađeno je u podacima jednog volontera.
Sveukupno, Facebook arhive podataka su pokazale da su 186.892 kompanije dostavile podatke o svim učesnicima istraživanja.
Volonteri su “izvukli” svoje lične podatke sa Facebook-a koristeći opciju “Download Your Information”, i onda su to podelili sa istraživačima.
Kompanije koje koriste Met reklamnu platformu daju informacije o ličnim podacima i kupovne navikama korisnika, koje Meta onda koristi za prikazivanje ciljanih oglasa tim ljudima, ili njima sličnima.
U 96% slučajeva, arhiva sa podacima učesnika studije sadržala je informacije koje je delio broker podataka pod nazivom LiveRamp, ali tu su bile i kompanije kao što su The Home Depot, Walmart ili Amazon.