“Jedina svrha naljepnice je da ukaže na preduzetničko porijeklo proizvoda”, rekao je portparol i dodao da poslovna grupa vjeruje da je postupila u skladu sa pravilima.
On je rekao da je dizajn novog “topolina”, istorijskog “Fijatovog” modela od 1936. godine, osmislio i razvio tim u “Fijatovom” evropskom centru, koji je dio grupacije “Stelantis Evropa”. Portparol je naglasio da je riječ o italijanskoj kompaniji.
Odluka da se novi “topolino” proizvodi u Maroku bila je poznata od kada je novi model najavljen.
“U svakom slučaju, radi rješavanja bilo kakvih problema, odlučeno je da se interveniše na vozilima uklanjanjem malih naljepnica, uz zeleno svjetlo od nadležnih”, rekao je portparol.
Italijanska Vlada i “Stelantis” mjesecima su u sporu zbog poslovnih poteza automobilske grupacije. Zvanični Rim insistira da automobili koji se prodaju kao italijanski proizvodi treba da se proizvode u zemlji.
Izvor: Glas Srpske