Meksiko Siti svake godine prosječno tone za 10 centimetara, što je čak 10 puta brže od Venecije. Razlog propadanja je to što je megalopolis sagrađen na mekom tlu ispod kojeg su potom eksploatisane podzemne zalihe vode. Tu poražavajuću činjenicu dokazuju mnoge klimave zgrade i napuknuti pločnici po cijelom gradu, ali i podatak da je na spomenik Anđelu nezavisnosti bilo potrebno dodati 23 nove stepenice.
Svi ljubitelji trivijalnosti znaju da je Kineski zid najveća vojna građevina na Zemlji i jedino djelo ljudskih ruku vidljivo iz svemira. Manje je poznato da je od nekadašnjih 7.300 kilometara te građevine danas očuvano još oko 2.000 kilometara. Rijeke turista koji hrle na dijelove zida nedaleko od Pekinga uglavnom ne znaju da je današnji oblik dobio obnovom u vrijeme dinastije Ming, od 14. do 17. vijeka, iako su se prvi dijelovi počeli graditi još u 7. vijeku prije nove ere.
Gondolama u Veneciji turisti teško mogu odoljeti, ali rijetko ko dok klizi zavodljivim kanalima razmišlja o načinu na koji su ta plovila napravljena. Svaka je brodica sastavljena od 280 komada izrađenih od osam različitih vrsta drveća. Lijeva je strana od desne veća za 24 centimetra, dok vitki luk omogućava veće manevarske sposobnosti. Zanimljivo je i da dijelovi gondole predstavljaju razne predjele Venecije – prednji dio šest gradskih okruga, stražnji ostrvo Đudeka, a bočni most Rialto.
Glassrpske.com