Cilj je da se promoviše upotreba električnih vozila, a vlada je već zadužila Švedsku saobraćajnu upravu da osmisli probne operacije u tu svrhu, piše trans.info.
Trenutno, težina određenih kamiona, posebno onih na alternativna goriva kao što su struja ili gas, zahteva vozačku dozvolu C kategorije. Međutim, nedostatak vozača C kategorije predstavlja izazov za šire usvajanje električnih kamiona i stvara dodatne troškove za kompanije koje najčešće zapošljavaju vozače sa položenom B kategorijom.
Da bi prevazišla ovu prepreku, Švedska saobraćajna uprava će pokrenuti pilot-projekte kako bi se kompanijama i organizacijama omogućilo da podnesu zahtev i traže izuzeće od zakona o vozačkim dozvolama, prenosi plutonlogistics.com.
Cilj švedske vlade je da olakša elektrifikaciju transporta, proširujući grupu kvalifikovanih vozača kako bi uključila i one sa B kategorijom. Očekuje se da će smernice Švedske saobraćajne uprave pružiti uvid i otvoriti put za šire usvajanje električnih komercijalnih vozila.
B92.