Polugodišnji prodajni rezultati marke Maserati pokazali su se mizernim – brend je zabeležio pad sa 15.300 na 6.500 isporučenih automobila. Karloš Tavareš, šef koncerna Stellantis, otkriva razlog: loš marketing stoji iza toga.
„U Maseratiju imamo prave automobile i pravu tehnologiju. Možemo da ponudimo i luksuzne sportske automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i električne. Ako je prodaja sada niska, to je pitanje marketinga“, rekao je on.
„Dosta smo poboljšali kvalitet, sada moramo da radimo na marketingu, da dođemo do potencijalnih kupaca“, dodao je on za italijansku verziju sajta Motor1.
Istovremeno, isti taj Tavareš je pre nekoliko nedelja izgovorio oštre reči da marku koja ne zarađuje koncern neće održati u životu. Međutim, posle kratkog vremena je popustio, rekavši da, iako to još uvek važi, to ne važi za Maserati.
Kasnije je Stellantis izdao saopštenje u kojem potvrđuje da će svih 14 brendova opstati i ponavlja svoju posvećenost ulaganju u sve brendove u periodu od deset godina od 2021. To daje problematičnim proizvođačima automobila kao što su Lancia i DS do kraja decenije da se vrate na noge.
Maserati planira da poveća prodaju zahvaljujući tekućem procesu modernizacije i proširenja asortimana modela. Nakon lansiranja potpuno električnog GranCabrija Folgorea ranije ove godine, brend planira da predstavi MC20 Folgore 2025. Nakon njega će uslediti veliki električni SUV 2027. i elektrolimuzina Quattroporte koja je planirana za 2028. godinu.
Podsetimo se proletošnjeg testa modela GranTurismo, o kojem možete čitati na ovom linku…
AutoRepublika