Iako ima 1100 KS i vrhunske performanse, ono što je mnogima najzanimljivije kod ovog automobila je šasija i sistem za praćenje. Automobil dolazi iz kineskog BID-a, jednog od Teslinih najopasnijih rivala, i zove se IangVang U9. Ono o čemu svi pričaju je DiSus sistem, koji će BID u različitim varijantama ugraditi u nove električne modele.
BID istovremeno donosi inteligentno praćenje klasičnog vešanja, ali i verzije za vazdušno vešanje (DiSus-A) sa podešavanjem do 150 mm i najnapredniju hidrauličnu verziju (DiSus-P) sa hodom od 200 mm i mogućnošću trenutnog povećanja krutost za 200 posto.
Reč je o sistemu za nadzor podvozja vozila, među kojima je upravo prikazana najnaprednija verzija DiSus-Ks na ovom modelu. Opremljen naprednim podešavanjima, ovaj automobil bukvalno pleše i skače. Za razliku od nekih drugih modela koji koriste mikroskokove za izlazak iz peska, Kinezi ovu verziju pokazuju čisto iz zabave.
To je prvi sistem koji je od nule razvio kineski proizvođač automobila, pa nije iznenađujuće što je BID posebno ponosan na svoja tehnološka dostignuća. Upravo zbog toga su pokazali još jedan detalj koji se ne viđa često. Zahvaljujući pomenutom sistemu, kineski sportista može da vozi i na tri točka.
BID-ov sportista iza brenda IangVang donosi pogon sa četiri elektromotora i maksimalnim sinergijskim efektom od 1100 KS i 1280 Nm. Dostiže 100 km/h za 2 sekunde i ima domet do 700 km. Pominje se početna cena od 150.000 dolara.
Foto: BYD
B92.
B92.