U junu je YouTube objavio da pokreće “mali eksperiment” na globalnom nivou u kojem je pozvao određeni broj ljudi koji koriste ad blokere da ih onemoguće ako žele da gledaju sadržaj na platformi. Ovo više nije “mali eksperiment”.
YouTube sada pokreće globalne napore da suzbije blokatore oglasa i podstakne korisnike da dozvole oglase ili plate YouTube Premium, na kom nema oglasa, prema rečima Kristofera Lotona, menadžer za komunikacije ove platforme.
Kada naiđete na YouTube blok, videćete poruku na kojoj piše da je “reprodukcija videa blokirana osim ako YouTube nije na listi dozvoljenih sajtova ili je blokiranje oglasa onemogućeno”.
Kao što se i očekivalo, imate dva izbora: dozvolite oglase ili isprobajte YouTube Premium, i to je to. Proširenje blokiranja ad blokera postepeno se dešavalo u poslednjih nekoliko nedelja, prenosi GSM Arena.
Prema Lotonovim rečima, korišćenje blokatora oglasa krši uslove korišćenja usluge platforme (mada postoje neki legalni načini da se ovo zaobiđe, o čemu smo pisali ovde).
“Oglasi podržavaju raznolik ekosistem kreatora na globalnom nivou i omogućavaju milijardama da pristupe svom omiljenom sadržaju na YouTube-u”, naveo je on.