5. Februara 2023.

Xpeng fokusiran na premijum segment

Teslin rival je lansiran u Norveškoj 2020. godine sa kompaktnim SUV modelom G3, koji je preimenovan u G3i nakon restilizacije. Proizvođač automobila je planirao da prati G3 sa P5 limuzinom srednje veličine i još većim P7 kada se prošle godine proširio na Holandiju, Švedsku i Dansku.

Xpeng je sada smanjio svoj katalog za evropska tržišta van Norveške, odbacivši P5 i lansirajući novi veliki SUV G9, zajedno sa revidiranom verzijom P7. Oba modela po veličini obuhvataju srednje i velike segmente.

„Počeli smo sa strategijom koja je laka za pristup, ali sada pokušavamo da se zaista nadogradimo“, rekao je Jiaki Iou, direktor za proizvode i marketing u inostranstvu za Automotive njuz (Auotmotove News) na događaju na kojem su predstavljeni G9 i revidirani P7.

Prodaja G9 počela je u Kini u oktobru. To je najnapredniji potpuno električni automobil ove marke, sa arhitekturom od 800V koja povećava brzinu punjenja baterije na maksimalnih 300kW.

Automobil se u Holandiji prodaje po početnoj po ceni od 59.990 EUR za verziju sa baterijom od 78kWh i dometom od 460km prema WLTP ciklusu. Verzija sa autonomijom 570km i energetski gušćom baterijom od 98kWh na bazi nikla košta od 61.990 EUR.

P5 limuzina je penzionisana nakon kratkotrajne prodaje u Holandiji i na drugim tržištima.

„Odlučili smo da bi bilo logičnije da koristimo resurse da se fokusiramo na automobile koji bi imali uticaja na evropsko tržište“, rekao je Martin Stegelmajer, Xpengov šef za planiranje proizvoda za Evropu. „Manja limuzina nije tip karoserije budućnosti u Evropi u smislu percipirane vrednosti. Evropski kupci više cene SUV, hečbek i karavan“, rekao je Stegelmajer.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare