Iako preprodaja traženih automobila odmah nakon isporuke nije novost, obično se radi o limitiranim serijama ili sportskim modelima. Međutim, najnoviji primjer krši to pravilo – riječ je o Xiaomijevom SUV-u YU7, električnom automobilu namijenjenom masovnom tržištu koji je, uprkos tome, postao predmet brze zarade zbog nevjerovatne potražnje.Iako preprodaja traženih automobila odmah nakon isporuke nije novost, obično se radi o limitiranim serijama ili sportskim modelima. Međutim, najnoviji primjer krši to pravilo – riječ je o Xiaomijevom SUV-u YU7, električnom automobilu namijenjenom masovnom tržištu koji je, uprkos tome, postao predmet brze zarade zbog nevjerovatne potražnje.
Samo sat vremena nakon otvaranja knjiga narudžbina, Xiaomi je primio čak 289.000 narudžbina za YU7. Ubrzo nakon toga, prvi primjerci su se pojavili na tržištu polovnih vozila. Trenutno je u Kini na preprodaju oglašeno oko 80 modela YU7, a neki od njih nose značajno više cijene od fabričkih.
Prema izvještajima portala “CarNewsChina”, cijene za gotovo nove modele YU7 kreću se od otprilike 350.000 do 390.000 juana, što je oko 48.300 do 53.800 američkih dolara. Iako se i po tim cijenama Xiaomijev električni SUV čini kao dobra ponuda, treba podsjetiti da cijene za novi YU7 počinju od 279.900 juana (38.600 dolara) i idu do 329.900 juana (45.600 dolara) za najopremljeniju verziju.
Razlog za bujanje tržišta preprodaje leži u izuzetno dugim rokovima isporuke. Zbog ogromne potražnje kupci će na svoj primjerak morati da čekaju dugo. Za osnovni model Standard čeka se između 57 i 60 nedjelja, dok je za verziju Pro potrebno strpljenje od 49 do 52 nedjelje. Čak i za najskuplji model Max, rok isporuke iznosi između 41 i 44 nedjelje.
Očekuje se da će cijene polovnih primjeraka s vremenom početi da padaju, kako sve više vozila bude stizalo na puteve. Međutim, ipak se ne očekuje da će cijene drastično padati.
To potvrđuje i primjer limuzine Xiaomi SU7, koja je prema lokalnim podacima rangirana kao kineski automobil s najboljim zadržavanjem vrijednosti – čak 88.91 odsto nakon prve godine korištenja, prenosi “AutoBlog“.