Ispostavilo se da je objava Xiaomi AI naočara pun pogodak za giganta iz Kine.
Ulazak kompanije Xiaomi u svet AI nosivih uređaja već se pokazuje kao mnogo više od testa tržišta. Uz ličnu podršku izvršnog direktora Lei Juna, nove AI naočare ove kompanije bukvalno su ostvarile ogroman rezultat na tržištu, rasprodale su se odmah i daleko premašile interne prognoze.
Prema navodima portala IT Home i Sohu Technology, vođa projekta Li Čuangći potvrđuje da je Lei Jun bio direktno uključen u projekat od samog početka. Rani uspeh pokazuje da je Xiaomi možda pogodio “zlatnu žilu” na tržištu koje već dugo čeka novu revoluciju.
Naočare su nestale sa rafova u roku od nekoliko sati, čak i nakon što je kompanija agresivno dopunila zalihe. Tim je očekivao uspeh – ali ne ovolikih razmera. Prodaja je nadmašila ono što mnogi startapi u oblasti nosivih uređaja prodaju za celu godinu.
Naočare koštaju oko 280 dolara i nude impresivan hardver za tu cenu. Xiaomi priznaje da projekat trenutno posluje s gubitkom – barem za sada. Reč je o strateškom potezu kojim se brend pozicionira za dugoročnu dominaciju na tržištu AI nosivih uređaja.
Prva generacija AI naočara nije marketinški trik – one su visokog kvaliteta, premijum izrade i sadrže brojne tehnologije. Ključne karakteristike uključuju:
- Ugrađena kamera od 12 MP
- Otvoreni zvučnici za diskretno slušanje
- Super XiaoAI asistent, napredni glasovni AI Xiaomija
- Elektrohromatska sočiva koja se prilagođavaju osvetljenju
- Tri elegantna dizajna rama prilagođena svakodnevnom nošenju
Kompanija planira da do 2027. godišnje prodaje pet miliona jedinica AI naočara. Prema rečima Čuangćija, distribucija će ići daleko van Xiaomi prodavnica. Partnerstva sa optičarskim lancima i prodavcima naočara već su u toku kako bi se proboj proširio na segment životnog stila i zdravstvene tehnologije.
B92.