17. Januara 2024.

VW T-Roc Cabrio neće doživjeti drugu iteraciju

S vremena na vreme se desi da neki proizvođač izađe iz regularnih okvira i ponudi nešto neuobičajeno. Jedna od takvih pojava je SUV/krosover sa pokretnim sklapajućim krovom iliti kabriolet. Prvi takav u novije vreme je bio Nissan Murano Cabrio i nije se proslavio, a nešto bolje je prošao Land Rover sa modelom Range Rover Evoque Cabrio.

Volkswagen je iznenadio javnost sa T-Roc Cabriom koji je lansiran 2020.  i može se reći da nije pogrešio. Sklapan u nemačkim pogonima u Osnabriku, specijalizovanim za konvertibilne modele grupe, šef razvoja novih modela nemačke kompanije potvrdio je da neće preuzimati novu generaciju krosoevera čiji je razvoj u toku.

U izjavi tokom CES-a 2024, Kai Grunic je bio škrt na rečima, ali dovoljno jasan da se razume pozadina, ističući da „postoji samo veoma mala grupa kupaca za kabriolete“. T-Roc Cabrio stoga neće biti prisutan u asortimanu budućeg modela, jer se ova vrsta karoserije se ne isplati zato što je broj kupaca mali.

Ali ono što je stvarna činjenica jeste da je Volkswagen uspeo da izvuče maksimum iz toga i ostvari značajan profit jer je tokom prvih jedanaest meseci prošle godine prodao 11.693 vozila, što ga čini drugim najprodavanijim kabrioletom u Evropi nakon Minija Cabrija. Čak je i nadmašio jednog od kraljeva tržišta, Mazdu MX-5, po prodaji. Obični T-Roc, uprkos tome što je bio nešto skuplji nakon fejsliftinga, takođe nije prošao loše, prodavši se u 191.015 primeraka u istom periodu.

Budući VW T-Roc stiže 2025. godine. Brend je već potvrdio da će to biti poslednji model opremljen motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, nastaviće da koristi Golfovu modularnu šemu i stoga će imati pogon na sve točkove, pa čak i novu generaciju hibridne verzije. Takođe će i dalje biti jedina „zvezda“ proizvedena u portugalskim pogonima AutoEuropa.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare