14. Maja 2023.

VW: Moći ćemo da uz zaradu prodajemo EV za 25 hiljada evra

Ovu tvrdnju je u pero novinara lista najstarijeg automobilskog magazina na svetu, britanskog Autocara, izneo finansijski direktor germanske grupacije Arno Antlic, nakon događaja nazvanog Financial Times Future.

Volkswagen je nedavno predstavio konceptni model nazvan ID. 2all i tako prikazao kako vidi budući serijski elektromobil u klasi konvencionalnog mališana po imenu Polo. Najavljen je s početnom cenom od oko 25 hiljada evra, onda kada bude predstavljen u serijskoj verziji, što bi trebalo da se desi 2025. godine. Pride, konstruktor je potvrdio da je angažovan na razvoju priuštivijeg i manjeg električnog vozila. Ciljana cena budućeg modela s verovatnim imenom ID.1 bi bila oko 20 hiljada evra.

MG u Velikoj Britaniji već nudi elektromobil po imenu MG 4 za cifru od 27 hiljada funti, dok Renaultova Dacia postiže uspeh s modelom Spring, koji u Evropi startuje s osetno nižom cenom od 25 hiljada evra. Stoga, ne bi trebalo sumnjati u iskrenost namera nemačkog proizvođača da se okuša u sličnom cenovnom rangu. Posebno znajući da Volkswagen kontroliše i Škodu i recimo Cupru, na koji način bi se moglo ozbiljnije igrati na kartu ekonomije obima.

“Sada smo u poziciji da se više oslonimo na ekonomiju obima,” reče Antlic. “Unutar naše grupacije s mnoštvom brendova, sklapamo četiri vozila, paralelno s Cuprom i Škodom. Taj obim proizvodnje nam pomaže da držimo cene niskim, kao i da budemo konkurentni, sve uz ostvarenje profita.”

Povrh svega, grupacija Volkswagen je oformila i sopstveno baterijsko pakovanje koje se sklapa u španskoj Valensiji, što ponovo blagotvorno utiče na mogućnost generisanja dobiti, čak i u segmentu pristupačnih električnih četvorotočkaša.

„Puno inovacija pristiže iz oblasti mehanike. Ovaj automobil će biti prvi s interno razvijenim baterijskim ćelijama, onim iz fabrike u Valensiji. Tek se ubrzavamo, obimi će kasnije dostići veće visine,” reče finansijski direktor grupacije.

Biće zanivljivo analizirati ponudu nemačkog koncerna uzimajući u obzir i proizvode koje budu nudili Renault i Lancia. Pitanje je i hoće li se isti opredeliti i za penetraciju američkog tržišta.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare