Suočeni sa dolaskom priuštivih EV iz Kine, evropski proizvođači automobila stalno razmišljaju o tome kako da ojačaju svoju poziciju na tržištu.
Renault je ranije govorio o tome kako želi da napravi saradnju sa nemačkim Volkswagenom, ali čini se da do toga ipak neće doći.
Kako je za Rojters rekao šef Renaulta Luka de Meo, razgovori o ovoj temi između dve kompanije su se završili. On je to nazvao “propuštenom prilikom”, i rekao da je Renault “i dalje otvoren za saradnju sa drugim proizvođačima”.
Nakon što su ovi planovi propali, Renault se fokusira na novi Twingo, kao i na novi povratak legendarnog modela Renault 5. Dok će Renault 5 koštati oko 35.000 evra, Twingo ne bi trebalo da bude skuplji od oko 20.000 evra.
Što se tiče VW-a, nije sasvim jasno kakvi su njihovi planovi sada kad su razgovori sa Renaultom prekinuti. Šef za tehnički razvoj kompanije iz Volfsburga, Kai Grunic, sugerisao je nedavno da bi do 2027. mogao da stigne automobil koji će koštati oko 20.000 evra.
Zahuktava se borba u segmentu jeftinijih automobila, a pored ovih marki svoje mesto pod suncem traže i Fiat, Nissan i Mini.