Ipak, u nemačkoj kompaniji smatraju da indijsko tržište ima potencijal, naročito zbog regulatorne neizvesnosti između SAD i Kine.
Nemački proizvođač automobila pregovara o novom partnerstvu za proizvodnju automobila u Indiji, izjavio je u petak glavni finansijski direktor Arno Antlic.
“Razgovori su veoma dobri, veoma, veoma konkretni”, rekao je Antlic za Rojters, ne iznoseći detalje.
“Razmatramo različite opcije… ali postoji jasna prilika za saradnju… u segmentu putničkih automobila”, dodao je čelnik nemačke kompanije na Rojtersovoj konferenciji Automotive Europe u Minhenu.
“Indijsko tržište nesumnjivo ima potencijal, iako je u Indiji teško zaraditi jer kupci traže jeftinije automobile”, rekao je čelnik nemačkog auto-giganta.
“Mislim da ne treba da potcenjujemo tržišni potencijal Indije… zbog regulatorne neizvesnosti između SAD i Kine, između ostalog”, objasnio je on.
Kompanija trenutno ima dve fabrike u Indiji koje su prošle godine proizvele oko jedan odsto vozila isporučenih kupcima širom sveta, a do kraja decenije brendovi VW grupe žele da zauzmu pet odsto indijskog tržišta.
Škoda je već najavila da će u prvoj polovini sledeće godine dizajnirati i početi proizvodnju potpuno novog modela kompaktnog SUV vozila, namenjenog indijskom tržištu.
Indijski proizvođač automobila Mahindra je u februaru obezbedio mogućnosti korišćenja ključnih električnih komponenti Volkswagenove otvorene mehaničke platforme za električna vozila.