U novom intervjuu za Rolling Stone, Sara Bond iz Microsofta rekla je da je Xbox pričao o implementiranju oglasa i reklama u igrama, sličnim onima u mobilnim igrama.
“Razgovarali smo o tome kako eksperimentišemo s drugim modelima, na primer šta to znači za oglašavanje u igrama koje preovladava kod mobilnih uređaja, postoje li modeli koji dobro funkcionišu na računaru i konzoli”, rekla je Sara za Rolling Stone.
Razgovor o reklamama koje se implementiraju u Xbox igre je razljutio mase, a fanovi na Twitteru izražavaju prezir prema toj mogućnosti.
“Prodaću svoj Xbox čim počnu da kreiraju igre s oglasima. Zamislite da toliko zaostajete za konkurencijom i vaš odgovor na to je… više oglasa”, komentarisao je jedan korisnik Twittera.
Nažalost, ako Microsoft odluči da ubaci oglase u igre, to neće biti prvi put da je neka kompanija to učinila. U septembru 2020. godine EA se suočio s talasom negativnih reakcija nakon što je stavio oglase u UFC 4, ali brzo su bili uklonjeni, piše GAMINGbible.
Izgleda da izdavači neprestano pokušavaju da pronađu načine da ubace reklame u igre, uključujući one koje se plaćaju.
B92.