Društvena mreža je počela sa testiranjem oglasa u stilu YouTube-a, koji mogu trajati i do 30 sekundi
Ako ste redovni korisnik YouTube-a putem TV-a, sigurno ste primijetili da su u posljednjih nekoliko mjeseci reklame koje se ne mogu preskočiti postale nenormalno dugačke, pa mogu trajati i do 30 sekundi, a algoritam platforme može ih nagurati četiri zaredom. .
Oglasi koji se ne mogu preskočiti postali su strašna pošast na pametnim telefonima, tabletima i pametnim televizorima, ali do sada su barem neke aplikacije bile bezbedne od te prakse – kažu na Instagramu. Pa, čini se da se i ovome bliži kraj.
Društvena mreža u vlasništvu Meta Marka Zuckerberga potvrdila je da su počeli testirati reklame u stilu YouTube-a koje se ne mogu preskočiti, ali se moraju odgledati do kraja (ili barem određeni duži dio) kako bi se nastavili sa skrolovanjem, prenosi TechCrunch.
Holy moly! Meta seemingly is now forcing us to watch ads in our feeds on Instagram!
— Dan Levy ✡ דניאל לוי (@TheDanLevy) June 1, 2024
The app legit stopped me from scrolling past this ad which is just a bonkers move to me. pic.twitter.com/740EXjGyl2
Neki korisnici Instagrama na drugim mrežama objavili su prikaze oglasa sa tajmerom koji odbrojava sekunde, baš onako kako izgleda na YouTubeu. Za razliku od običnih Instagram oglasa koje se jednostavno mogu preskočiti pomicanjem prema dolje, ovdje to nije moguće – zamrznuti ste dok se oglas ne skroluje.
Kako to obično biva, nakon takvih ograničenih testova slijedi šira implementacija, što je Meta potvrdio TechCrunch-u između redova.
“Uvijek testiramo formate koji mogu donijeti novu vrijednost za oglašivače. I dok testiramo i učimo, obavijestit ćemo korisnike o svim mogućim nadogradnjama aplikacije ako dođe do formalne implementacije”, rekao je Meta.
Međutim, razlika između oglasa od 15 ili 30 sekundi na YouTubeu i Instagramu je dramatična. Osim Shorts formata, video snimci na YouTube-u su znatno duži, obično preko 10 minuta (platforma podstiče kreatore sadržaja da ostanu iznad ove granice, jer kada video traje duže od 10 minuta, u njega mogu ubaciti više oglasa, što isplativije i za video autore i za YouTube).
Instagram je, s druge strane, platforma sa fotografijama (nažalost, sve manje, ali još uvijek žive) i relativno kraćim video formatima unutar Reels, Instagram Stories ili u osnovnoj objavi. Prisiljavanje potrošača takvog sadržaja da gledaju reklame za koje je ponekad vjerovatno da će biti duže od videa koji žele pogledati bez mogućnosti da ga preskoče izgleda kao genijalan recept za beskrajno gnjaviti ljude sa sve kraćim rasponom pažnje i odvesti ih na, recimo, TikTok . Gdje su broj i učestalost reklama još brutalniji.