Proizvedeno je ukupno 4.016 primeraka, koji su sada veoma traženi među ljubiteljima klasičnih automobila.
Početkom devedesetih, pikap vozila bila su retka pojava na evropskim putevima. Međutim, Škoda je bila spremna da rizikuje, pa je sa novom Felicijom predstavila praktičnu pikap verziju.
U martu 1995. otišla je još dalje – debitovala je lajfstajl Škoda Felicia Fun.
Vlasnici su posebno cenili jednu praktičnu osobinu unutrašnjosti novog vozila – u samo nekoliko koraka, dvosed je mogao da se transformiše u četvorosed.
Do avgusta 2000. proizvedeno je ukupno 4.016 primeraka, koji su sada veoma traženi među ljubiteljima klasičnih automobila.
Tehnička osnova je bila Škoda Felicia, koja je predstavljena godinu dana ranije. Škoda je ugradila 1.187 novih delova za ovaj model, povećala udobnost vožnje i nivo bezbednosti i značajno poboljšala kvalitet izrade.
Verovatno najveće iznenađenje pikapa krilo se u unutrašnjosti: inovativna ideja o preklopnom i kliznom zadnjem zidu putničke kabine i dva dodatna sedišta iza vozača i suvozača na kraju je završila u serijskoj proizvodnji.
Kada su sedišta u drugom redu rasklopljena, dubina utovarnog prostora, koji je bio obložen drvetom, smanjena je sa 1370 na 850 milimetara.
Škoda Felicia Fun imala je međuosovinsko rastojanje od 2450 milimetara. Dužina vozila je bila 4245 milimetara, širina 1680 milimetara, a visina 1465 milimetara.
Kupci su mogli da biraju između tri četvorocilindarskea motora: pored dizelaša od 1.896 kubika, snage 47 kW (64 KS), bila su dostupna i dva benzinska motora: 1.3-litarski sa 50 kW (68 KS) i 1.6 L sa 55 kW (75 KS) i maksimalnom brzinom od 163 km/h.
Kombinovana potrošnja 1.6-litarskog motora bila je u proseku 7,3 litara/100 km.
B92.