ChatGPT, ključni proizvod kompanije za razvoj veštačke inteligencije OpenAI, svake nedelje koristi 300 miliona ljudi.
Ove podatke izjavio je izvršni direktor pomenute firme Sem Altman na događaju u Njujorku.
U pitanju je veliki rast pošto je kompanija u avgustu saopštila da broj korisnika četbota svake nedelje iznosi 200 miliona, prenosi portal The Verge.
Prema rečima Altmana, korisnici širom sveta šalju više od milijardu upita dnevno za ChatGPT.
Nedavno je saopšteno, inače, da OpenAI razmatra uvođenje reklama u ChatGPT, a cilj je da kompanija stekne nove izvore prihoda u skladu se najavljenom restrukturalizacijom u firmu koja je orijentisana na profit.
Glavna finansijska direktorka Open AI Sara Frijar je u intervjuu za FT navela da firma razmišlja o tome kada i gde da uvede oglašavanje.
Open AI naplaćuje pristup interfejsu za programiranje aplikacija (API) koji omogućava programerima i organizacijama da grade svoje proizvode zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ali to nije posao koji donosi veliki profit. Kompanija takođe prodaje korporativne i pojedinačne licence za korišćenje ChatGPT alata.
Očekuje se da će troškovi Open AI ove godine premašiti pet milijardi dolara, dok će prihodi iznositi oko četiri milijarde dolara. Firme Google i Meta su zabeležile veliki uspeh uvođenjem reklama.
Ipak, rukovodioci Open AI su podeljeni oko toga kako bi oglašavanje moglo da izgleda na njihovoj platformi, dodaje britanski list pozivajući se na dva anonimna upućena izvora.